Beaujolais Nouveau
Święto młodego wina, obchodzone tradycyjnie na całym świecie w trzeci czwartek listopada, jest okazją do networkingu i poszerzenia grona kontaktów biznesowych w przyjaznej atmosferze, w towarzystwie francuskich win, serów i wędlin. Jest to również przestrzeń do promocji firmy i jej produktów w kontekście atrakcyjnego, francuskiego eventu.
DATA: listopad
MIEJSCE: Warszawa, Kraków, Gdańsk
GRUPA DOCELOWA:
- WARSZAWA - ok. 200 osób
- KRAKÓW / GDAŃSK - 50 - 80 osób
- kadra zarządzająca polsko-francuskiego biznesu i ich partnerzy
| KORZYŚCI DLA PARTNERA:
- promocja marki na koktajlowym wydarzeniu networkingowym
- możliwość zdobycia nowych kontaktów handlowych
- możliwość zaproszenia klientów i partnerów na wydarzenie we francuskim klimacie
| MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY:
PAKIETY SPONSORSKIE w wysokości od 5 000 PLN netto (Warszawa)
Branding i ekspozycja loga w komunikacji przed, w trakcie i po wydarzeniu; możliwość ekspozycji produktów, możliwość zaproszenia określonej liczby gości partnera; miejsce w komunikacji w mediach społecznościowych.