Znaczenie lojalności we współczesnym handlu. Jak ją budować i utrzymać w dobie cyfryzacji?

2018/05/17 Kluby wymiany doświadczeń 

Klub Handlowca / Klub Marketingu

Kiedy 2018/05/17- godziny : 10.00 - 12.00
Gdzie CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa
Cena bezpłatnie
Liczba miejsc 22
Język prowadzenia polski

Budowanie lojalności z klientami jest podstawowym zadaniem sieci handlowych w długiej perspektywie. Lojalni klienci wydają więcej, są ambasadorami marki, wybaczają mniej udane pomysły biznesowe. W przeszłości, z racji mniejszej konkurencji, braku sprzedaży internetowej,  było to wiele prostsze. W dobie cyfryzacji oczekiwania klienta zmieniają się błyskawicznie. Dostępne narzędzia pozwalają na bezpośrednią komunikację ale nie zawsze przekłada się ona na lojalność klientów wobec sieci. Jak więc komunikować się z klientem aby przywiązać ich do marki? Na te i inne pytania odpowiemy podczas szkolenia. Zapraszamy!

Podczas warsztatu:

  • porozmawiamy o obecnie funkcjonujących programach lojalnościowych i ich ocenie przez klientów,
  • omówimy trendy w zakresie kreowania lojalności konsumenckiej,
  • zastanowimy się jak połączyć dostępne rozwiązania z oczekiwaniami klientów

Spotkanie dedykowane jest Dyrektorom Marketingu w sieciach handlowych oraz Dyrektorom innych pionów pragnących zrozumieć specyfikę funkcjonowania programów lojalnościowych, ich wpływ na wyniki finansowe oraz najnowsze trendy w budowaniu emocjonalnej więzi z klientami.

Osoba prowadząca :

Bartek Górzny - Head Of Business Poland – Ukraine – Baltics

Od 2016 roku Head Of Business Poland – Ukraine – Baltics, poprzednio - Head Of Sales North Eastern Europe & South Africa w tcc global. Posiada ponad 18 letnie doświadczenie w sprzedaży usług marketingowych. Od ponad 15 lat współpracuje z sieciami handlowymi w Polsce i za granicą. Ekspert w zakresie marketingu lojalnościowego, tworzenia i realizowania kampanii lojalnościowych oraz budowania lojalności konsumenckiej

Partner merytoryczny :




Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc, od osób, które potwierdzą swoją obecność, ale nie wezmą udziału i nie anulują swojego udziału na co najmniej 24 godziny przed wydarzeniem, pobrana zostanie opłata regulacyjna w wysokości 100 pln + VAT.

Skontaktuj się z nami

Alicja Rukowicz, Manager Centrum Szkoleniowego CCIFP

alicja.rukowicz@ccifp.pl; tel. +48 22 690 68 99, +48 508 520 839

 

Anna Raczyńska vel Wasiluk, Specjalista ds. PR i komunikacji marketingowejanna.raczynska@ccifp.pl; tel. +48 22 690 68 72, +48 514 763 870

 

Zapraszamy do korzystania ze środków transportu publicznego. Do siedziby Izby najłatwiej dotrzesz:

Metrem - linia M1 (stacja Centrum)

Tramwajem – linie: 7, 9, 22, 24, 25 (przystanek Krucza), 4, 15, 18, 35 (przystanek Centrum)

Autobusem – linie: 117, 127, 128, 131, 158, 171, 175, 501, 507, 517, 519, 520, 521, 522, 525 (przystanek Centrum)

Rowerem – najbliższe stacje Veturilo znajdują się w al. Jerozolimskich koło Rotundy oraz na skrzyżowaniu ulic Kruczej i Brackiej.