Współpraca z Influencerami

2018/03/01 Kluby wymiany doświadczeń 

Klub Marketingu & PR na temat współpracy z Influencerami.

Kiedy 2018/03/01- godziny : 10.00 - 12.00
Gdzie CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa
Cena bezpłatne
Liczba miejsc BRAK WOLNYCH MIEJSC
Język prowadzenia polski

Na warsztacie podzielimy się doświadczeniami ze współpracy z influencerami. Opowiemy, w jaki sposób dobrać właściwych partnerów do charakteru marki, zależnie od wyzwań i celów briefa, charakteru i grupy docelowej marki, otoczenia w jakim planujemy działania.

Pokażemy narzędzia selekcji – od metod prowadzenie researchu, przez scorecardy porządkujące proces selekcji, aż po zdjęcia próbne. Zwrócimy też uwagę na potencjalne pułapki, w tym te związane z ustaleniem zakresu i  kosztorysowaniem współpracy.

W drugiej części zwrócimy większą uwagę na rosnący potencjał mikroinfluencerów. Opowiemy o doświadczeniach w realizacji działań opartych o zagregowane oferty, jak również własne listy. Podzielimy się też efektami wysyłek PR o charakterze produktowym.

Osoby prowadzące :

Maja Sokół - Content Strategy Planner, Kamikaze (członek Grupy Altavia)
Odpowiada za tworzenie konceptów kreatywnych dla kluczowych klientów agencji. Fanka dobrego contentu. Budowała plany contentowe m.in. w projektach L’Oréal Paris, Super-Pharm Poland, Eurobank. W swoich projektach wielokrotnie pracowała z influencerami - od researchu, przez selekcję, briefowanie influencera, scenariusze i harmonogramy contentowe, aż po nadzór nad realizacją działań i analizę ich efektywności.

 

Bartek Brzoskowski - Senior Strategy Planner, Kamikaze (członek Grupy Altavia)
Z branżą digital związany od ponad 8 lat - od początku odpowiedzialny za planowanie i realizację dzialań digital dla największych marek. Realizował projekty m.in. dla Electrolux, Wizz Air, DKMS, Netia, Link4, Raiffeisen Polbank, Goodyear, Dunlop, Dębica, GO Sport, Grant’s Whisky, Glenfiddich, Plus, Reebok, SEAT, Bosch, Frugo, Eurosport, Costa by coffeeheaven, Grolsch, Pilsner, Maggi, Kopiko, Barilla i Wasa.
Budował i prowadził zespoły obsługujące klientów w Social Media, w roli Account Directora odpowiadał za relację z kluczowymi klientami, a dziś swoje doświadczenie wykorzystuje w planowaniu działań 360.

Partner merytoryczny :




Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc, od osób, które potwierdzą swoją obecność, ale nie wezmą udziału i nie anulują swojego udziału na co najmniej 24 godziny przed wydarzeniem, pobrana zostanie opłata regulacyjna w wysokości 100 pln + VAT.

Skontaktuj się z nami

Alicja Rukowicz, Manager Centrum Szkoleniowego CCIFP

alicja.rukowicz@ccifp.pl; tel. +48 22 690 68 99, +48 508 520 839

 

Anna Raczyńska vel Wasiluk, Specjalista ds. PR i komunikacji marketingowejanna.raczynska@ccifp.pl; tel. +48 22 690 68 72, +48 514 763 870