Trendy w Marketingu digital

2019/03/20 Seminaria, szkolenia i konferencje 

Seminarium w języku angielskim

Kiedy 2019/03/20- godziny : 10.00 - 13.30
Gdzie CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa
Cena 260 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 520 PLN pozostałe osoby.
Liczba miejsc BRAK WOLNYCH MIEJSC
Język prowadzenia angielski

Jako marketerzy, jesteśmy bombardowani nowinkami technologicznymi. Jak odróżnić ulotny trend od przydatnego narzędzia? Które technologie dopiero raczkują, a których możemy już z łatwością użyć?

Celem spotkania jest omówienie najciekawszych trendów świata Digital Marketingu. Między innymi, poruszymy kwestie łączenia online’u z offlinem, tworzenia efektywnej treści oraz projektowania stron zoptymalizowanych pod użytkownika. Udowodnimy, że digital nie kończy się na pozyskiwaniu ruchu na stronę i nie stanowi lustrzanego odbicia kampanii tradycyjnych. Przedstawimy pełen wachlarz możliwości jakie oferuje nam online: personalizacja, szczegółowa analiza, bezpośredni kontakt...etc.

Zapraszamy na seminarium! Poznasz najważniejsze trendy tego roku oraz dowiesz się jak skutecznie wykorzystać je we własnej strategii marketingowej.

PROGRAM :

Odpowiemy na najczęściej zadawane pytania Digital Marketingu

  • Jak połączyć działania offline z online’em?
  • Jak tworzyć angażującą treść?
  • Jak zarządzać ruchem pozyskanym na stronę?

Na spotkanie zapraszamy wszystkich marketerów. 

Uwaga : Spotkanie w języku angielskim

Szkolenie jest zamknięte dla przedstawicieli innych agencji reklamowych oraz firm konsultingowych.

Osoba prowadząca :

Claudia Sławek - Marketing Account Manager

Specjalizuje się w obsłudze kampanii PPC (pay-per-click), optymalizacji ścieżki zakupowej klienta oraz kreatywnym rozwoju obsługiwanych marek. Z doświadczeniem w branży beauty w koncernie L’Oreal oraz z ekspertyzą w obsłudze dużych klientów digitalowych w Google, aktualnie obsługuje pierwszy sklep e-commerce koncernu Pierre Fabre Dermo-cosmetique. Absolwentka kierunku Master in Management ze Specjalizacją w Marketingu na uczelni HEC Paris. Obsługuje klientów w języku francuskim, polskim i angielski.

Maxime Dupres La Tour - Account Manager & PPC Specialist

Maxime jest specjalistą w obsłudze kampanii PPC (pay-per-click) w Google, Facebook i Instagram. Jest też odpowiedzialny za testowanie i implementację alternatywnych kanałów pozyskiwania ruchu takich jak afiliacja, native display czy reklama na platformach Twitter, LinkedIn czy Pinterest. Z doświadczeniem w budowaniu strategii marketingowej dla wielu Berlińskich startupów, Maxime obsługuje teraz kampanie reklamowe zarówno dla klientów B2B jak i B2C. Wśród jego portfolio znajdują się tacy klienci jak francuska marka skórzanych akcesoriów Noreve oraz francuska platforma e-bookowa Youboox. Maxime ukończył studia inżynierskie oraz Master in Management na uczelni Kedge Business School. Obsługuje klientów w języku Francuski i Angielskim.

Partner merytoryczny :




Spotkanie zamknięte jest dla przedstawicieli firm konkurencyjnych w stosunku do partnera merytorycznego spotkania. Z  góry dziękujemy za wyrozumiałość.

 

Osobom, które anulują swój udział w seminarium do 3 dni przed spotkaniem, zwracane jest 100% kosztów seminarium. Osobom, które anulują swój udział później, czyli na krócej niż 3 dni przed seminarium, koszty nie są zwracane.

Skontaktuj się z nami

Alicja Rukowicz, Manager Centrum Szkoleniowego CCIFP

alicja.rukowicz@ccifp.pl; tel. +48 22 690 68 99, +48 508 520 839