The Best-seller Game

2018/09/26 Seminaria, szkolenia i konferencje 

Gra symulacyjna dla zespołów sprzedażowych

Kiedy 2018/09/26- godziny : 10.00 - 14.00
Gdzie CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa
Cena 350 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 600 PLN pozostałe osoby.
Liczba miejsc 20
Język prowadzenia polski

Gra Best-seller jest odpowiedzią na wyzwania w zespołach sprzedażowych, takie jak rutyna, brak czasu na strategiczną refleksję i zaplanowanie działań, czy wyzwania ludzi zajmujących się organizacją szkoleń i konferencji w firmach (HR): brak pomysłów na ciekawe, interaktywne propozycje rozwojowe i integracyjne.

The Best-seller Game to strategiczna i emocjonująca symulacja, w której uczestnicy planują strategię sprzedaży B2B: co oferujemy, komu i w jaki sposób. Badają potrzeby klientów, budują portfolio produktowe, rozwijają swoją wiedzę o oferowanych produktach, kontaktują się z klientami w celu budowy relacji i dobicia targu. To doświadczenie łączące strategiczną symulację biznesową z emocjonującą rywalizacją o serce klienta.

Zakres gry osadzony jest w realiach świata B2B, natomiast wiele wątków ma zastosowanie również w sprzedaży B2C.

Gra Best-seller jest między innymi o:

  • Planowaniu sprzedaży,
  • Zarządzanie swoim portfolio produktowym (specjalizacja vs dywersyfikacja),
  • Budowanie relacji z klientem,
  • Poznawanie i analizowaniu potrzeb klientów,
  • Śledzeniu działań konkurencji,
  • Elastycznym reagowaniu na rynek,
  • Budowanie swojej eksperckości na temat oferowanych produktów

 

Korzyści dla organizacji :

  • zwiększona motywacja do świadomego i strategicznego planowania swojej sprzedaży
  • zrozumienie znaczenia działań sprzedażowych z perspektywy całej organizacji
  • autorefleksja zespołu na temat działań sprzedażowych, dyskusja w zespole uwspólniająca rozumienie sprzedaży
  • świadomość nowoczesnego sprzedawcy: biorę odpowiedzialność nie tylko za realizację ambitnego wyniku, ale też świadomie planuję działania mające do tego wyniku doprowadzić
  • zbudowany team spirit w zespole – dobra zabawa, emocje, rywalizacja o wynik

 

Program warsztatów składa się z dwóch części :

  • The Best-seller Game
  • Omówienie doświadczenia z gry oraz mechanizmów, które się w niej ujawniają

 

Komu polecamy to doświadczenie w szczególności ?

Do udziału w pokazie zapraszamy osoby pracujące w działach HR, odpowiedzialne za projektowanie rozwiązań szkoleniowych i rozwojowych oraz menedżerów sprzedaży i liderów organizacji.

 

Osoba prowadząca: do potwierdzenia

 

Uczestnicy o grze Best-seller

„W biznesie ważne jest zrozumieć potrzeby klientów, zbudować silne relacje i konsekwentnie realizować swoją strategię.”

„Gra pozwala zrozumieć znaczenie dbania o relację z klientem oraz badania potrzeb klienta.”

„Najważniejsze jest planowanie i strategiczne myślenie.”

„Best-seller pokazuje, jak wieloaspektowa jest sprzedaż, jak wiele czynników składa się na sukces w sprzedaży.”

Partner merytoryczny :

 

 

 

Szczegóły na temat tej gry >>>



Pracownia-Gier-The-Best-seller-Game-20180412_141637-1024x767

Osobom, które anulują swój udział w szkoleniu do 3 dni przed spotkaniem, zwracane jest 100% kosztów szkolenia. Osobom, które anulują swój udział później, czyli na krócej niż 3 dni przed szkoleniem, koszty nie są zwracane.

Skontaktuj się z nami

Alicja Rukowicz, Manager Centrum Szkoleniowego CCIFP

alicja.rukowicz@ccifp.pl; tel. +48 22 690 68 99, +48 508 520 839

 

Zapraszamy do korzystania ze środków transportu publicznego. Do siedziby Izby najłatwiej dotrzesz:

Metrem - linia M1 (stacja Centrum)

Tramwajem – linie: 7, 9, 22, 24, 25 (przystanek Krucza), 4, 15, 18, 35 (przystanek Centrum)

Autobusem – linie: 117, 127, 128, 131, 158, 171, 175, 501, 507, 517, 519, 520, 521, 522, 525 (przystanek Centrum)

Rowerem – najbliższe stacje Veturilo znajdują się w al. Jerozolimskich koło Rotundy oraz na skrzyżowaniu ulic Kruczej i Brackiej.