Reklamacje i gwarancje w relacjach B2C

Seminaria, szkolenia i konferencje 

Kiedy - godziny: 10.00-13.30
Gdzie CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa
Cena 260 PLN pracownicy firm stowarzyszonych e CCIFP, 520 PLN pozostałe osoby.
Liczba miejsc 20
Język prowadzenia polski

Wzrost świadomości prawnej wśród konsumentów powoduje, że coraz częściej dochodzą oni swoich praw w ramach procedur reklamacyjnych. W odpowiedzi producenci i sprzedawcy starają się jak najlepiej dostosowywać do potrzeb konsumentów, aby wywołać u nich zadowolenie. Mimo to zawsze należy się liczyć z możliwością złożenia przez klienta reklamacji z tytułu rękojmi lub gwarancji. Brak sprawnie przeprowadzonej procedury reklamacyjnej może spowodować utratę zaufania lub rezygnację klienta z dalszych zakupów towarów lub usług. Znajomość praw rządzących procedurami gwarantuje profesjonalne podejście i unikanie nadmiernych zagrożeń ze strony konsumentów. Możliwość poszerzenia swojej wiedzy z tej tematyki proponujemy podczas szkolenia pod tytułem „Reklamacje i gwarancje w relacjach B2C”. Spotkanie poprowadzi ekspert z kancelarii Affre i Wspólnicy, radca prawny Przemysław Rybicki.

Program :

1. Różnice między rękojmią i gwarancją;
2. Specyfika reklamacji B2C;
3. Najczęstsze błędy przedsiębiorców w procesie reklamacji;
4. Kiedy odpowiada sprzedawca a kiedy producent?;
5. Podstawowe zasady przyjmowania i rozpatrywania reklamacji

Grupa, której w szczególności dedykujemy to spotkanie :

Managerowie Działów Prawnych, Prawnicy wewnętrzni, Managerowie Działów Marketingu i Promocji, Specjaliści ds. marketingu i e-marketingu. Pracownicy działów obsługi klienta.

Osoba prowadząca :

Przemysław Rybicki, radca prawny

Specjalizuje się w prawie konkurencji oraz prawie konsumenckim. Doradza przedsiębiorcom w prowadzeniu spraw z zakresu polskiego i europejskiego prawa ochrony konkurencji i konsumentów, w tym spraw dotyczących kontroli koncentracji przedsiębiorców, porozumień ograniczających konkurencję oraz nadużyć pozycji dominującej.

Reprezentuje klientów zarówno w postępowaniach przed organami administracji (np. Prezesem UOKiK), jak i sądami. Doradzał klientom z branż FMCG, chemicznej, energii, usług finansowych, księgarskiej i multimediów, telekomunikacyjnej, handlu detalicznego i hurtowego oraz sprzedaży internetowej.

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim oraz Centrum Prawa Angielskiego i Europejskiego organizowanego przez Uniwersytet Warszawski we współpracy z Uniwersytetem w Cambridge. Studiował także na wydziale prawa Cardiff University w Walii.

Partner merytoryczny:

 




Osobom, które anulują swój udział w seminarium do 3 dni przed spotkaniem, zwracane jest 100% kosztów seminarium. Osobom, które anulują swój udział później, czyli na krócej niż 3 dni przed seminarium, koszty nie są zwracane.

Skontaktuj się z nami

Alicja Rukowicz, Manager Centrum Szkoleniowego CCIFP

alicja.rukowicz@ccifp.pl; tel. +48 22 690 68 99, +48 508 520 839

Zapraszamy do korzystania ze środków transportu publicznego. Do siedziby Izby najłatwiej dotrzesz:

Metrem - linia M1 (stacja Centrum)

Tramwajem – linie: 7, 9, 22, 24, 25 (przystanek Krucza), 4, 15, 18, 35 (przystanek Centrum)

Autobusem – linie: 117, 127, 128, 131, 158, 171, 175, 501, 507, 517, 519, 520, 521, 522, 525 (przystanek Centrum)

Rowerem – najbliższe stacje Veturilo znajdują się w al. Jerozolimskich koło Rotundy oraz na skrzyżowaniu ulic Kruczej i Brackiej.