Jak skutecznie przekazać trudną wiadomość?

2018/05/09 Seminaria, szkolenia i konferencje 

Kiedy 2018/05/09- godziny : 10.00 - 14.00
Gdzie CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa
Cena 350 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 600 PLN pozostałe osoby.
Liczba miejsc 14
Język prowadzenia polski

Jednym z najmniej przyjemnych zadań w pracy menedżera jest konieczność przekazania trudnej wiadomości współpracownikom, klientom czy komukolwiek innemu. Niekiedy może być to informacja wręcz zła, jak np. słaba ocena wyników, negatywny feedback, niedotrzymanie terminu, przekroczenie budżetu czy chybiona inwestycja. Czasem do przekazania jest informacja nie tyle zła, ile rodząca komplikacje np. duża reorganizacja działu, przyjazne przejęcie firmy, oddelegowanie menedżera do zadań o wyższym poziomie odpowiedzialności, ale do nieatrakcyjnej lokalizacji.

Większość na myśl o byciu takim posłańcem czuje się skazanymi na wybór pomiędzy bezpośrednim, choć brutalnym wyłożeniem sprawy a chodzeniem na palcach wokół rozmówcy w obawie o jego reakcję. Oba sposoby niosą ze sobą ryzyko dla relacji.

Warsztat dotyczy przekazywania złych lub trudnych wiadomości w sposób, który da największą szansę na utrzymanie relacji, a w przyszłości nawet jej rozwoju.

Zajęcia są wprowadzeniem do znacznie szerszego podejścia do kontaktów z innymi, który pozwala na uzyskanie konkretnych rezultatów szybciej niż do tej pory, jednocześnie wzmacniając relacje. Podejścia tego uczymy podczas naszych szkoleń.

Dla kogo?
Kadra zarządzająca, menedżerowie wyższego i średniego szczebla

Osoba prowadząca:

Anna Romaniecka-Mankiewicz – Dyrektor Zarządzający w Interactifs Polska. Zawodowo związaną z branżą handlową od 20 lat, gdzie przez dekadę piastowała  stanowiska zarządcze. Pracowała m.in. dla IKEA i Leroy Merlin. Od 5 lat wykorzystuje swoje doświadczenia zawodowe jako trener francuskiej firmy szkoleniowej Interactifs. Od 3 lat prowadzi polski oddział tej firmy.  Z wykształcenia politolog i specjalista PR.

Partner merytoryczny:

 

 

 

www.interactifs.pl

www.interactifs.com



Trudna wiadomość

Osobom, które anulują swój udział w szkoleniu do 3 dni przed spotkaniem, zwracane jest 100% kosztów szkolenia. Osobom, które anulują swój udział później, czyli na krócej niż 3 dni przed szkoleniem, koszty nie są zwracane.

Skontaktuj się z nami

Alicja Rukowicz, Manager Centrum Szkoleniowego CCIFP

alicja.rukowicz@ccifp.pl; tel. +48 22 690 68 99, +48 508 520 839

 

Anna Raczyńska vel Wasiluk, Specjalista ds. PR i komunikacji marketingowejanna.raczynska@ccifp.pl; tel. +48 22 690 68 72, +48 514 763 870

 

Zapraszamy do korzystania ze środków transportu publicznego. Do siedziby Izby najłatwiej dotrzesz:

Metrem - linia M1 (stacja Centrum)

Tramwajem – linie: 7, 9, 22, 24, 25 (przystanek Krucza), 4, 15, 18, 35 (przystanek Centrum)

Autobusem – linie: 117, 127, 128, 131, 158, 171, 175, 501, 507, 517, 519, 520, 521, 522, 525 (przystanek Centrum)

Rowerem – najbliższe stacje Veturilo znajdują się w al. Jerozolimskich koło Rotundy oraz na skrzyżowaniu ulic Kruczej i Brackiej.