Jak budować dialog z konsumentem zgodnie z prawem – Regulaminy i zgody

Seminaria, szkolenia i konferencje 

Kiedy - godziny: 10.00-13.30
Gdzie CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa
Cena 260 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 520 PLN pozostałe osoby.
Liczba miejsc 17
Język prowadzenia polski

Aby działania marketingowe były w pełni skuteczne powinny być przygotowane i zrealizowane w zgodzie z wymogami prawa. Prowadzenie akcji marketingowych i promocyjnych skierowanych do konsumentów wiąże się z obowiązkiem spełnienia restrykcyjnych przepisów i dostosowywania się do często zmieniającej się rzeczywistości prawnej. Systematyczne zwiększanie zakresu ochrony praw konsumentów i zaostrzanie zasad odpowiedzialności przedsiębiorców, powoduje niepewność co do możliwości prowadzenia swojego biznesu zgodnie prawem.

Z myślą o bieżących wątpliwościach i potrzebach, zapraszamy na szkolenie, w trakcie którego kompleksowo omówione zostaną najważniejsze i najbardziej problematyczne aspekty związane z przygotowaniem regulaminów skierowanych do konsumentów oraz procedurą uzyskiwania zgód marketingowych.

Specjaliści z kancelarii Affre & Wspólnicy w przystępny i praktyczny sposób omówią najważniejsze zasady związane z przygotowaniem poprawnego regulaminu. Wskażą też, na przykładach z orzecznictwa, jakie działania stanowią najczęstsze naruszenie przepisów. W czasie szkolenia omówione zostaną również zagadnienia związane z prawidłowym formułowaniem i pozyskiwaniem zgód na komunikację marketingową.

Program :

  1. Jak prawidłowo formułować regulaminy skierowane do konsumentów?
  2. Obowiązkowe minimum: jakie postanowienia każdy regulamin powinien zawierać?
  3. Niedozwolone klauzule umowne w regulaminach: naruszenia najczęściej kwestionowane w praktyce.
  4. Praktyczne aspekty tworzenia regulaminów.
  5. Wysyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną, marketing bezpośredni: jak poprawnie sformułować i uzyskać zgodę od konsumenta?

Grupa docelowa:

Managerowie Działów Prawnych, Prawnicy wewnętrzni, Managerowie Działów Marketingu i Promocji, Specjaliści ds. marketingu i e-marketingu.

 

Spotkanie jest zamknięte dla pracowników innych kancelarii prawnych. Z góry dziękujemy za wyrozumiałość.

 

Osoba prowadząca :

Katarzyna Górna Hurko - Adwokat

Adwokat z ponad 6-letnim doświadczeniem zawodowym. Jej zainteresowania koncentrują się wokół zagadnień dotyczących ochrony konkurencji i konsumentów oraz sporów sądowych i prawa cywilnego. Posiada doświadczenie w kompleksowej obsłudze prawnej przedsiębiorców w zakresie relacji B2C. Uczestniczyła m.in. w projektach związanych z redagowaniem i analizą regulaminów sprzedaży, konkursów i akcji promocyjnych, oceną i korygowaniem planowanych kampanii marketingowych, minimalizowaniem ryzyka wprowadzenia konsumentów w błąd w ramach prowadzonej przez przedsiębiorców komunikacji marketingowej

Partner merytoryczny:




Osobom, które anulują swój udział w seminarium do 3 dni przed spotkaniem, zwracane jest 100% kosztów seminarium. Osobom, które anulują swój udział później, czyli na krócej niż 3 dni przed seminarium, koszty nie są zwracane.

Skontaktuj się z nami

Alicja Rukowicz, Manager Centrum Szkoleniowego CCIFP

alicja.rukowicz@ccifp.pl; tel. +48 22 690 68 99, +48 508 520 839

 

Zapraszamy do korzystania ze środków transportu publicznego. Do siedziby Izby najłatwiej dotrzesz:

Metrem - linia M1 (stacja Centrum)

Tramwajem – linie: 7, 9, 22, 24, 25 (przystanek Krucza), 4, 15, 18, 35 (przystanek Centrum)

Autobusem – linie: 117, 127, 128, 131, 158, 171, 175, 501, 507, 517, 519, 520, 521, 522, 525 (przystanek Centrum)

Rowerem – najbliższe stacje Veturilo znajdują się w al. Jerozolimskich koło Rotundy oraz na skrzyżowaniu ulic Kruczej i Brackiej.