SZKOLENIA


Inteligencja emocjonalna a zarządzanie wielopokoleniowe : jak ją wykorzystać do zoptymalizowania funkcjonowania zespołu/firmy

2013/06/04 Kluby wymiany doświadczeń 

Kiedy 2013/06/04- Godziny : 9.00 - 11.00
Gdzie CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa
Cena bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy)
Liczba miejsc 22
Język prowadzenia polski

„Mając do czynienia z ludźmi, pamietajmy, ze mamy do czynienia nie z istotami logicznymi, lecz emocjonalnymi” powiedział Dale Carnegie.

O aktualności tego powiedzenia możemy przekonać się w dzisiejszym wielopokoleniowym przedsiębiorstwie. Tak jak nigdy Inteligencja Emocjonalna (IE), przesłoniła wszechobecne i królujące jeszcze do niedawna przekonanie (początek lat dziewięćdziesiatych) o supremacji IQ – czyli Ilorazie Inteligencji, jako podstawowym czynniku sukcesu.

A wiec czym jest IE ? – modnym trendem obowiązującym we współczesnym zarządzaniu ludzkim kapitałem, czy realna, nowa umiejętnością menedżerów, szefów firm i każdego pracownika?

Rozwijanie IE wśród pojedynczych pracowników, zespołów i całych organizacji, to kolejny wymysl konsultantów, czy wykształcenie wydajnej, skutecznej i bardziej trwalej kultury biznesu przedsiębiorstwa?  Efekt mody, czy realna zdolność do radzenia sobie z zarządzaniem wielopokoleniowym, które jest dzisiaj prawdziwym wyzwaniem dla każdej firmy?

Bo to już nie tylko słynne pokolenie „Y”, z którym trzeba odpowiednio umieć się obchodzić, ale do drzwi przedsiębiorstw puka już następne  - pokolenie Z.  A wiec jak sprawić, aby cztery generacje pokoleń znalazły odpowiedni modus vivendi i jaki znaleźć klucz do tego niezwykle kompleksowego zarządzania wielopokoleniowego?

Postaramy się znaleźć odpowiedzi na te właśnie pytania w czasie kolejnego spotkania Klubu RH. Zapraszamy.

Program :

  1. Wstęp
  2. Krotka historia Inteligencji Emocjonalnej i jej definicje
  3. Inteligencja emocjonalna, a inteligencje interpersonalna i intrapersonalna
  4. Jak udoskonalać Inteligencje Emocjonalna?
  5. Zjawisko wielopokoleniowości w firmie – najważniejsze charakterystyki poszczególnych generacji od tzw. „papy-boomers” poprzez generacje X, Y az do Z
  6. Jak skutecznie zarządzać każda z tych generacji?
  7. Znaczenie rozwoju Inteligencji Emocjonalnej w wielopokoleniowej firmie – w jakim stopniu IE może być pomocna w zarządzaniu wielopokoleniowym ?
  8. Podsumowanie

 

Osoba prowadząca :

Magdalena Niniewski - consultante & coach  

Założycielka firmy „Evolutis” (styczeń 2007), działającej w dziedzinie coachingu indywidualnego i zespołowego, komunikacji interpersonalnej i menedżmentu interkulturowego, Magdalena od 6 lat wykonuje swój zawód równolegle zarówno we Francji, jak i w Polsce.

 

Posiada podwójną – polsko-francuską kulturę. 25 lat przeżytych w Polsce, a następnie 25 lat doświadczenia zawodowego zdobytego we Francji, gdzie ciągle go wzbogaca poprzez prace z dużymi korporacjami takimi jak Alcatel-Lucent, Lactalis, L’Oréal, Crédit Agricole, Axa, Valéo, Faurecia (na rynku francuskim) oraz  l’Oréal Polska, EDF Polska, Crédit Agricole Polska, Lactalis Polska, BIP, Auchan Polska, Immochan, Sodexo Motivation Solutions, RD Bud (na rynku polskim).

 

Magdalena wykorzystuje w swojej pracy coacha i trenera ponad 20-letnią karierę zawodową w dużych koncernach międzynarodowych: doświadczenie handlowo-menedżerskie uzyskane w ciągu 10 lat pracy dla światowego lidera w dziedzinie reprografii - japońskiej firmy Ricoh, następnie praca w konsultingu w zakresie zasobów ludzkich wykonywana w firmie Dynargie International oraz paryskiej firmie Pilotis, jako  konsultant-coach, trener.  

Magdalena posiada wyższe wykształcenie humanistyczne – magister filologii romańskiej Uniwersytetu Warszawskiego, rozszerzone następnie podyplomowymi studiami w dziedzinie biznesu – MBA w Paryskiej Wyższej Szkole Handlowej (l’ESCP-Europe).

Magdalena jest również akredytowanym i regularnie superwizowanym w Paryżu coachem francuskiej Szkoły coachingu „Transformance” - Vincent’a Lenhardt’a (prekursora coachingu we Francji), oraz psychoterapeutą posiadającą dyplom Paryskiej Szkoły Gestaltu (EPG).

Jest członkiem francuskiego stowarzyszenia coachy Eliantis Partners.

 

 

W ramach swojej działalności jako konsultant-coach, wierząc w kluczowe znaczenie  rozwoju kapitału ludzkiego, Magdalena wspiera regularnie wysoką kadrę menedżerską w procesie przemian związanych zarówno ze zmianami instytucjonalnymi, kulturowymi jak i tożsamościowymi: jak rozwinąć umiejętności lidera, menedżera-coacha, czy po prostu skutecznego komunikatora w połączeniu z rozwojem osobistym?

Poprzez prace z ich zespołami przyczynia się do rozwijania inteligencji zbiorowej i tzw.”kooperacyjnej”– podstawowego czynnika sukcesu przedsiębiorstwa XXI wieku, a także nowego sposobu funkcjonowania zespołów wg zasady „co-opetition”.

Narzędzia, jakie Magdalena wykorzystuje w swoich interwencjach, to Gestalt, Analiza Transakcyjna,  Podejście Systemiczne, Metoda Insights (certyfikat Insights Discovery).

 

To właśnie Gestalt – definiowany jako sztuka kontaktu uwzględniająca jednostkę w całej swej złożoności i wielowymiarowości: intelektualnej, duchowej, emocjonalnej, fizycznej i środowiskowej jest nieustannym źródłem inspiracji i kształtowania się obecnej postawy i filozofii życiowej Magdaleny w relacjach ze jej klientami i innymi interlokutorami.

 

 

 

Partner merytoryczny :




Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc, od osób, które potwierdzą swoją obecność, ale nie wezmą udziału i nie anulują swojego udziału na co najmniej 36 godzin przed wydarzeniem, pobrana zostanie opłata regulacyjna w wysokości 100 pln + VAT.

Skontaktuj się z nami

Alicja Rukowicz, Manager Centrum Szkoleniowego CCIFP

alicja.rukowicz@ccifp.pl

tel. +48 22 690 68 99, +48 508 520 839