SZKOLENIA


Propozycja centrum szkoleń / Kalendarz wydarzeń

Jednym z zadań statutowych CCIFP jest umożliwianie przedsiębiorcom i pracownikom firm wymiany doświadczeń oraz zdobywania wiedzy opartej na znajomości europejskich i polskich realiów. Zadanie to CCIFP realizuje, między innymi, poprzez organizowanie spotkań merytorycznych skierowanych do...


Francuski w księgowości i finansach (cz.1)

2017/03/03 Kursy językowe 

Intensywne, dwudniowe szkolenie z francuskiego języka specjalistycznego dla osób, które w szybki sposób chcą pogłębić swoje kompetencje językowe w księgowości i finansach wg standardów polskich oraz francuskich.


Delegowanie pracowników do Francji i do Polski

2017/03/09 Seminaria, szkolenia i konferencje 

Spotkanie składa się z dwóch części : I. Delegowanie pracowników do Francji II. Delegowanie pracowników do Polski Dokładny program godzinowy : 10.00–10.15 – przywitanie i wstęp (Paweł Grześkowiak) 10.15–12.15 – delegowanie do Francji (Foulques de Rostolan i Lisa Cheze–Dartencet) / przez Skype'a, prowadzenie w j. francuskim 12.15–12.30 – przerwa kawowa 12.30–14.30...


Francuski w księgowości i finansach (cz.2)

2017/03/10 Kursy językowe 

Intensywne, dwudniowe szkolenie z francuskiego języka specjalistycznego dla osób, które w szybki sposób chcą pogłębić swoje kompetencje językowe w księgowości i finansach wg standardów polskich oraz francuskich.


Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych

2017/03/15 Seminaria, szkolenia i konferencje 

Prawo nie działa wstecz, ale ZUS owszem. Co zrobić w przypadku kontroli ZUS?


Konflikty w zespole – jak ich unikać i jak je rozwiązywać

2017/03/17 Seminaria, szkolenia i konferencje 

Konflikty w 2017 będą inne niż te, które znamy z poprzednich doświadczeń. Zarządzanie konfliktami to oczywiście istotny punkt na liście umiejętności osoby kierującej grupą ludzi. Czy wiemy już wszystko o rozwiązywaniu konfliktów? Raczej nie, skoro pomimo upływu lat ich liczba drastycznie nie maleje. Za to ich charakter się zmienia. Każdy z nas się z nimi styka, bo są...



Inteligencja emocjonalna w zarządzaniu managera wyższego szczebla

2017/03/24 Seminaria, szkolenia i konferencje 

Osoby o wysokiej inteligencji emocjonalnej potrafią doskonale odczytywać nie tylko swoje emocje, ale również emocje innych osób, a tym samym doskonale interpretują własne reakcje i zachowania, co bezpośrednio przekłada się na ich styl budowania relacji z innymi. Ponadto, charakteryzują się wysoką samoświadomością, odpornością na stres i łatwą adaptacją do zmieniających się...