OFFICE MANAGER

Opublikowane: 2018/10/17
Branża: Reklama
Dział: Administracyjny
Stanowisko: Specjalista
Miejsce pracy: mazowieckie

Opis stanowiska

Kim jesteśmy?

SUBKO & CO jest agencją marketingu digital specjalizującą się w grafice, tworzeniu stron internetowych, kampaniach marketingowych online i UX. Pomagamy naszym klientom w kreacji ich obecności cyfrowej i budowaniu dobrze prosperującej firmy w Internecie już od ponad 4 lat. Współpracujemy z dużymi firmami (takimi jak Auchan lub Generali) oraz innowacyjnymi start-upami (Senti1 lub Le Matelas Français). Świadczymy usługi w Polsce i za granicą z naszych biur w Warszawie i Paryżu, obsługując klientów w języku polskim, francuskim i angielskim.

Oferujemy interesującą pracę w dynamicznym, przedsiębiorczym otoczeniu, nastawionym na innowacje. Jesteśmy zespołem, który dąży do sukcesu z pasją i zaangażowaniem. Aktualnie poszukujemy:

OFFICE MANAGER

Miejsce pracy: Warszawa Centrum

Możliwość współpracy w niepełnym wymiarze godzin.

Dlaczego warto:

stabilna współpraca w oparciu o umowę zlecenie

możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin (min 6 do 8 godzin/dziennie)

możliwość dostosowania godzin współpracy do uczelni (między 8 a 19)

wynagrodzenie w wysokości 15-25 zł/godzinę brutto

praca w zgranym i kreatywnym zespole

niestandardowe benefity:

- Ipad, Iphone, laptop, Mac

- klimatyczne biuro w Centrum Warszawy

- świeże soki w poniedziałek, a prosecco w piątek w pracy

- wspólne bieganie

 

Kogo szukamy?

Szukamy kandydatów, którzy:

posiadają dobrą organizację pracy, są dokładni i sumienni

zarażają pozytywną energią i lubią ludzi

wychodzą z inicjatywą i są zaradni

znają język angielski na poziomie komunikatywnym

 

Jako dodatkowy atut:

znajomość języka francuskiego na poziomie podstawowym

aktywny status studenta

 

Twoje zadania:

realizacja zadań administracyjno-biurowych (w tym wystawianie i prowadzenie ewidencji faktur, zlecanie i monitorowanie terminów płatności)

kontrola i nadzór nad zaopatrzeniem biura oraz działaniem urządzeń biurowych

redagowanie dokumentów związanych z bieżącą działalnością, przygotowanie zestawień i raportów

współpraca z Biurem Księgowo – Kadrowym

wsparcie właściciela firmy w codziennych obowiązkach

organizacja eventów firmowych oraz prowadzenie projektów stowarzyszenia pro-bono (organizacja konferencji, prowadzenie Facebooka)

Więcej o firmie znajdziesz na www.subko.co

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na contact@subko.co (nie mylić z .com)

Prosimy upewnij się, że Twoje CV zawiera prawidłową klauzulę:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu umieszczenia mnie w bazie kandydatów dla potrzeb obecnej rekrutacji przez Subko & Co Sp. z o.o. Sp. Kap. z siedzibą w Warszawie (00-024) przy ul. Nowy Świat 41/15.”

 




Numer referencyjny: OP/90547992/10/2018