Asystent/ Administrator
Opublikowane: 2018/01/05
Branża: Transport
Dział: Administracyjny
Stanowisko: Asystent
Miejsce pracy: mazowieckie
Opis stanowiska
Polsko-francuska firma transportowo-logistyczna działająca na polskim rynku od kilkunastu lat, w związku z ciągłym rozwojem firmy w Polsce poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent/ Administrator
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Zadania asystenckie w biurze firmy
- Przygotowywanie i kontrola dokumentacji
- Załatwianie bieżących spraw administracyjnych
- Tłumaczenia j. polski / j.francuski
Wymagania od kandydata:
- Dobra znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie – poziom zaawansowany
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
- Mile widziane wyższe wykształcenie (lub w trakcie studiów)
- Elastyczność i otwartość na realizację zadań wspierających inne działy firmy
- Dobra organizacja pracy własnej
- Umiejętność pracy w zespole
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- Pracę w stabilnej, cenionej, międzynarodowej organizacji o wysokiej kulturze pracy
- Codzienną współpracę z kluczowymi osobami w organizacji
- Umowę o pracę na czas nieokreślony - pełny etat (po okresie próbnym)
- Urozmaicone zadania, związane z ważnymi wydarzeniami firmy
- Rozwój kariery w strukturach firmy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny w języku polskim i francuskim wraz ze zdjęciem) na adres mailowy: herve.neirizi@groupe-berto.com lub poprzez formularz aplikacyjny.
Prezentacja firmy
BERTO POLSKA SP. Z O.O.
Wynajem wszelkiego rodzaju pojazdów przemysłowych z kierowcą lub bez kierowcy. Grupa Berto jest francuską firmą rodzinną utworzoną w 1964r., która obecnie zatrudnia 2300 pracowników, posiada...Numer referencyjny: OP/90539439/01/2018