Asystent/ Administrator

Opublikowane: 2018/01/05
Branża: Transport
Dział: Administracyjny
Stanowisko: Asystent
Miejsce pracy: mazowieckie

Opis stanowiska

Polsko-francuska firma transportowo-logistyczna działająca na polskim rynku od kilkunastu lat, w związku z ciągłym rozwojem firmy w Polsce poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent/ Administrator

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

  • Zadania asystenckie w biurze firmy
  • Przygotowywanie i kontrola dokumentacji
  • Załatwianie bieżących spraw administracyjnych
  • Tłumaczenia j. polski / j.francuski

Wymagania od kandydata:

  • Dobra znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie – poziom zaawansowany
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
  • Mile widziane wyższe wykształcenie (lub w trakcie studiów)
  • Elastyczność i otwartość na realizację zadań wspierających inne działy firmy
  • Dobra organizacja pracy własnej
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Pracę w stabilnej, cenionej, międzynarodowej organizacji o wysokiej kulturze pracy
  • Codzienną współpracę z kluczowymi osobami w organizacji
  • Umowę o pracę na czas nieokreślony - pełny etat (po okresie próbnym)
  • Urozmaicone zadania, związane z ważnymi wydarzeniami firmy
  • Rozwój kariery w strukturach firmy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny w języku polskim i francuskim wraz ze zdjęciem) na adres mailowy: herve.neirizi@groupe-berto.com lub poprzez formularz aplikacyjny.


Prezentacja firmy

BERTO POLSKA SP. Z O.O.

Wynajem wszelkiego rodzaju pojazdów przemysłowych z kierowcą lub bez kierowcy. Grupa Berto jest francuską firmą rodzinną utworzoną w 1964r., która obecnie zatrudnia 2300 pracowników, posiada...
BERTO POLSKA SP. Z O.O.


Numer referencyjny: OP/90539439/01/2018