Kierownik ds. Turystyki

Opublikowane: 2017/03/27
Branża: Organizacja imprez, Promocja regionalna
Dział: Marketing, PR
Stanowisko: Pracownik
Miejsce pracy: mazowieckie

Opis stanowiska

Atout France – Francuska Agencja Rozwoju Turystyki odpowiada za promocję turystyki do Francji. Ponadto, zajmuje się rozwojem marki Francja na arenie międzynarodowej, dostosowywaniem francuskiej oferty turystycznej do krajowego i zagranicznego popytu turystycznego oraz wspieraniem partnerów, z sektora publicznego oraz prywatnego, w podnoszeniu ich poziomu konkurencyjności.

Aktualnie, Atout France poszukuje kandydatów na stanowisko Kierownik ds. Turystyki.

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków

Zarządzanie biurem:

-      planowanie celów i ich realizacja,

-      kontakty z członkami Atout France,

-      zarządzenie budżetem biura,

-      zarządzanie relacjami z Ambasadą Francji w Polsce i siecią kontaktów,

-      raportowanie,

-      zarządzanie projektami ad hoc.

Promocja:

-      planowanie i organizacja wydarzeń promocyjnych (warsztaty, studytoury, sales calls, etc.),

-      pozyskiwanie partnerów do realizacji wydarzeń skierowanych do branży turystycznej,

-      animacja sieci agentów i biur podróży,

-      zarządzenie i aktualizacja bazy kontaktów branżowych,

-      przygotowywanie newsletterów branżowych,

-      zarządzanie stroną dla branży turystycznej,

-      zarządzanie kampaniami online i offline skierowanymi do branży turystycznej,

-      obsługa zapytań z zakresu branży turystycznej,

-      zarządzenie budżetem działań promocyjnych skierowanych do branży turystycznej,

-      realizacja wszystkich innych powiązanych działań.

 

Prasa:

-      planowanie i organizacja wydarzeń skierowanych do prasy (konferencje prasowe, warsztaty prasowe, wyjazdy prasowe, etc.),

-      pozyskiwanie partnerów do realizacji wydarzeń skierowanych do prasy,

-      przygotowywanie materiałów prasowych, informacji prasowych i newsletterów,

-      kontakty z dziennikarzami i blogerami,

-      zarządzanie i aktualizacja bazy kontaktów prasowych,

-      zarządzanie stroną dla prasy,

-      pozyskiwanie partnerów (przewoźnicy, zakwaterowanie, etc.) w celu organizacji indywidualnych i grupowych wyjazdów prasowych,

-      monitoring mediów,

-      obsługa zapytań prasowych (informacje, zdjęcia, etc.),

-      zarządzenie budżetem działań promocyjnych skierowanych do prasy,

-      realizacja wszystkich innych powiązanych działań.

Klient indywidualny:

-      planowanie i organizacja wydarzeń skierowanych do szerokiej publiki,

-      pozyskiwanie partnerów do realizacji wydarzeń skierowanych do szerokiej publiki,

-      zarządzanie kampaniami online i offline skierowanymi do branży turystycznej,

-      obsługa zapytań szerokiej publiki,

-      przygotowywanie newsletterów skierowanych do klienta indywidualnego,

-      zarządzanie stroną na Facebooku,

-      zarządzenie budżetem działań promocyjnych skierowanych do szerokiej publiki,

-      realizacja wszystkich innych powiązanych działań.

 

Oczekiwania:

-      wykształcenie w dziedzinie turystyki, komunikacji i/lub marketingu,

-      doświadczenie w branży turystycznej,

-      doświadczenie w organizacji eventów i wyjazdów,

-      doświadczenie w przygotowywaniu ofert,

-      biegła znajomość języka francuskiego,

-      dobra znajomość języka angielskiego,

-      znajomość obsługi podstawowych programów i urządzeń biurowych,

-      bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,

-      samodzielność, odpowiedzialność,

-      wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne,

-      zaangażowanie, dobra organizacja pracy.

 

Oferta:

-      zatrudnienie w stabilnej firmie,

-      możliwość pracy w międzynarodowym środowisku,

-      przyjazna atmosfera w pracy,

-      umowa na zastępstwo, na czas określony, na okres 12 miesięcy, od 15 kwietnia.

CV i list motywacyjny w języku francuskim na adres: info.pl@atout-france.fr do 31 marca 2017.




Numer referencyjny: OP/90520620/03/2017