Asystent Zarządu

Opublikowane: 2017/07/14
Branża: Przemysł elektroniczny
Dział: HR, Marketing, Administracyjny
Stanowisko: Asystent, Specjalista
Miejsce pracy: łódzkie

Opis stanowiska

Zadania / obowiązki: 

  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu;
  • Prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu;
  • Planowanie oraz organizowanie spotkań Zarządu, spotkań biznesowych, konferencji, podróży służbowych;
  • Nadzorowanie sprawnego obiegu dokumentów;
  • Przygotowywanie prezentacji oraz opracowywanie materiałów dla Zarządu;
  • Wykonywanie bieżących zadań zlecanych przez Zarząd;
  • Sporządzanie oraz nadzorowanie realizacji zadań wynikających ze spotkań z udziałem Zarządu.


Oczekiwania: 

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • Wykształcenie wyższe;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • Doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu prezentacji;
  • Doskonałe umiejętność komunikacji i łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
  • Umiejętność redagowania pism;
  • Doskonała umiejętność planowania i organizacji pracy;
  • Wysoka kultura osobista i biznesowa.


Firma oferuje: 

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnej firmie;
  • Praca w dynamicznym zespole;
  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Benefity socjalne.

APLIKUJ:

http://www.ides.pl/oferta/586/asystentka-zarzadu.html?sort=2&page=5


Prezentacja firmy

IDES CONSULTANTS POLSKA SP. Z O.O.

Rekrutacja i selekcja kadr, ocena pracowników, bilans kompetencji - analiza potencjału pracowników, opis i wartościowanie stanowisk pracy, systemy wynagrodzeń, określanie potrzeb kadrowych,...
IDES Consultants Polska Sp. z o.o.


Numer referencyjny: OP/90321563/01/2017