Project Manager

Opublikowane: 2017/07/14
Branża: Banki i ubezpieczenia
Dział: Komunikacja, Administracyjny, Badania i Rozwój
Stanowisko: Kadra menadżerska
Miejsce pracy: łódzkie

Opis stanowiska

Zadania / obowiązki: 

  • Zarządzanie projektami uwzględniając przestrzeganie harmonogramów i wyznaczonych celów,
  • Wykonywanie analiz, definiowanie punktów krytycznych (analiza kosztów/ korzyści, studium wykonalności itp.),
  • Analiza konkurencji (analizy ekonomiczne oraz analizy budżetu),
  • Wsparcie oraz ocena możliwości wejścia nowych produktów na nowe rynki,
  • Rozwój organizacyjny firmy poprzez zarządzanie, ocenę i realizację procesów firmowych,
  • Koordynacja projektów strategicznych,
  • Wsparcie przełożonego w monitorowaniu stopnia zaawansowania projektów,
  • Raportowanie do przełożonego i Zarządu.


Oczekiwania: 

  • Wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne lub zarządzanie),
  • Doświadczenie na tożsamym stanowisku 2-3 lata,
  • Mile widziane doświadczenie w finansach, banku lub międzynarodowych strukturach,
  • Umiejętność planowania, analizy organizacyjnej, analizy rynku, zarzadzania projektami, mapowania procesów i tworzenia procedur firmowych,
  • Umiejętność zarządzania zespołem projektowym i  pracy w zespole,
  • Język angielski na poziomie komunikatywnym (warunek konieczny),
  • Dynamiczność i elastyczność,
  • Asertywność.

APLIKUJ:

http://www.ides.pl/oferta/597/project-manager.html?sort=2&page=4


Prezentacja firmy

IDES CONSULTANTS POLSKA SP. Z O.O.

Rekrutacja i selekcja kadr, ocena pracowników, bilans kompetencji - analiza potencjału pracowników, opis i wartościowanie stanowisk pracy, systemy wynagrodzeń, określanie potrzeb kadrowych,...
IDES Consultants Polska Sp. z o.o.


Numer referencyjny: OP/90321561/01/2017