AKTUALNOŚCI


  • Skontaktuj się z nami

    Mariusz Kielich

    Kierownik ds. komunikacji i PR

    tel.: +48 (22) 690 68 95

    mariusz.kielich@ccifp.pl

     

     

    Kontakt

     

Monika Constant brała udział w dyskusji o sytuacji kobiet w biznesie

2017/04/11 Aktualności CCIFP 

II Oddział ZUS w Warszawie i Uniwersytet Humanistycznospołeczny rozpoczął wspólnym wydarzeniem z okazji Dnia Kobiet współpracę . Seminarium „ Jak zostać kobietą sukcesu” odbyło się 8 marca w auli Uniwersytetu SWPS. 

Wykłady miały na celu zaktywizowanie kobiet niezależnie od tego, czy myślą o założeniu własnej firmy, karierze naukowej, czy zwyczajnie chcą zbudować sieć kontaktów.

Ekspertki z różnych dziedzin skomentowały sytuację kobiet w biznesie ,omówiły jak wspierać kobiety, by osiągały sukcesy, pomogły rozstrzygnąć kwestie, czy warto we własnej firmie mieć wspólnika. A wreszcie wyjaśniły, jak budować relacje w biznesie. Tematy dostosowano do bieżącej sytuacji kobiet na polskim rynku pracy.

Wśród prelegentów pojawiły się przedstawicielki kobiet sukcesu:

  • prof. dr hab. Teresa Gardocka – Prorektor ds. współpracy międzynarodowej Uniwersytetu SWPS,
  • Monika Constant, Dyrektor Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej
  • Monika Zakrzewska, Prezes Zarządu Fundacji Rozwoju Rynku Finansowego,

II Oddział w Warszawie godnie reprezentowała Pani Danuta Paradowska – Kierownik Wydziału Obsługi Klienta i Korespondencji, która przedstawiła korzyści wynikające z założenia konta na PUE. Pokazała krok po kroku jak rozpocząć własną działalność gospodarczą.

Dodatkowo nasz Oddział przygotował stoisko PUE ROOM.

Każda z prelegentek podkreślała, że wystarczy uwierzyć w siebie i podejmować wyzwania, które przynosi nam los. Niezależnie od sytuacji rodzinnej, panie nie powinny zapominać o swoich pasjach, karierach i próbować w natłoku codziennych obowiązków znaleźć chwile dla siebie. Dobrym sposobem wprowadzenia zmian w swoim życiu jest networking – czyli budowanie sieci kontaktów – niezbędny do dzielenia się doświadczeniami i propagowaniu dobrych praktyk podejmowanych przez inne firmy.