AKTUALNOŚCI


  • Skontaktuj się z nami

    Mariusz Kielich

    Kierownik ds. komunikacji i PR

    tel.: +48 (22) 690 68 95

    mariusz.kielich@ccifp.pl

     

     

    Kontakt

     

Air France ponownie doceniony za relacje z klientem

2017/03/14 Aktualności z firm stowarzyszonych 

Już drugi rok z rzędu linie lotnicze Air France zostały docenione za wysiłki w budowaniu i zarządzaniu relacjami z klientem, otrzymując pierwsze miejsce w testach konsumenckich we Francji*.

Dwie międzynarodowe agencje konsultingowe zajmujące się doradztwem i analizą rynku w relacji „firma – klient” – BearingPoint oraz Kantar TNS – rokrocznie przeprowadzają ankietę konsumencką sprawdzając zadowolenie z usług firm różnych branż. W opinii klientów, Air France zajmuje wiodącą pozycję w sektorze transportowym, jeśli chodzi o wysiłki i inwestycje w relacje z klientem, za co linie otrzymały pierwszą nagrodę we wspomnianym rankingu. Prestiżową nagrodę w 13-tej edycji konkursu wręczył linii Minister Transportu i Gospodarki Francji. Przyznane wyróżnienie jest zwieńczeniem wysiłków wielu zespołów, aby każde doświadczenie i kontakt z firmą był dla klientów pozytywnym doświadczeniem. Przede wszystkim liczy się troskliwy i pełen uwagi stosunek w bezpośrednich relacjach z klientami, ale też wszelkiego rodzaju usprawnienia technologiczne i dbałość o zachowanie wysokich standardów.

„Przyjmując tą nagrodę w imieniu Air France jestem niezmiernie dumna ze wszystkich oddanych pracowników naszej firmy, którzy każdego dnia z zaangażowaniem i należną uwagą pomagają naszym pasażerom na każdym etapie ich podróży i służą profesjonalnym wsparciem” – powiedziała Anne Rigail, Zastępca Dyrektora Wykonawczego ds. Klienta w Air France.

Starania i inwestycje Air France w relacje z klientem zostały docenione nie po raz pierwszy. W ubiegłych latach (2016, 2011, 2010, 2008 i 2007) pierwsza lokata Air France w rankingu wśród firm transportowych była efektem między innymi wprowadzenia wielokanałowej obsługi klienta, która jest dostępna przez 7 dni w tygodniu, 24 godz. na dobę oraz digitalizacji usług z wykorzystaniem najnowszych technologii: np. aplikacje mobilne do zarządzania rezerwacją lotniczą, czy serwis Air France Connect.

*Ankieta przeprowadzona w 2016 roku przez dwie międzynarodowe agencje konsultingowe zajmujące się doradztwem i analizą rynku w relacji „firma – klient” – BearingPoint oraz Kantar TNS na grupie 4000 konsumentów we Francji.

***

Air France, francuski przewoźnik lotniczy o globalnym zasięgu z aspiracją do świadczenia usług zgodnie z najwyższymi standardami i troską o pełny komfort pasażerów podczas każdego lotu na trasach we Francji, w Europie i na świecie.

Od 2004 roku, Air France i KLM Royal Dutch Airlines tworzą jeden z największych sojuszy w transporcie lotniczym i zajmują wiodącą pozycję na rynku przewozów międzynarodowych w Europie. Grupa oferuje również transport towarów i usługi konserwacyjne dla lotnictwa. Obydwie linie dysponują potężną siatką połączeń na trasach dalekiego zasięgu, realizowanych z Europy. W 2017 roku, Grupa Air France, KLM wraz ze swoimi czteroma markami (Air France, KLM Royal Dutch Airlines, Transavia i Hop! Air France), oferuje pasażerom połączenia do 328 miast w 118 krajach. Flota Grupy liczy obecnie 534 samoloty. W 2016 roku z jej usług skorzystało 93.4  mln pasażerów. Air France-KLM obsługuje do 2 200 lotów dziennie, a przeloty realizowane są z lotnisk bazowych Paris-Charles de Gaulle i Amsterdam-Schiphol.

Więcej informacji o Air France i aktualne promocje na bilety lotnicze na stronie: www.airfrance.pl

Kontakt dla prasy:

Agnieszka Plewczyńska
Agencja No-Name PR
e-mail: no.name.pr.agency@gmail.com
Tel. 536 924 839

Airfrance